Trochę o zaczętej przygodzie z książkami:)

Chciałabym trochę opowiedzieć jak to się zaczęła moja przygoda z książkami dokończyć wczorajszą myśl ,ponieważ wczoraj pokazałam kilka początkujących książek od których zaczęłam przygodę z czytaniem a więc tak!
Nie pamiętam w której to było klasie ale chyba początki podstawówki,któregoś dnia gdy przyszłam ze szkoły bardzo chciałam żeby mama poszła ze mną zapisać,więc moja mama poszła ze mną i mnie zapisała.
 Moja podróż z książkami zaczęła się w młodym wieku i trwa do dzisiaj ,kocham książki najbardziej na świecie i zawsze będą ważne.
Gdy weszła do biblioteki do działu dla dzieci byłam przeszczęśliwa,było tam tyle półek i książek, mogłam szukać jakie kolwiek chciała.Pani zapisała mnie w dużym zeszycie i od tamtej pory byłam członkinią w bibliotece i co jakiś czas mogłam przychodzić i wymieniać książki,to dopiero był dla mnie raj.
Z biegiem czasu zaczęłam sięgać po książki dla nastolatków było ich mnóstwo na poprzedniej stronie dodałam dwie z nich.Ale jeszcze kilkadziesiąt ich tyle już lat minęło że w moim życiu dużo książek już przeczytałam.
Po latach doszłam do wniosku że już jestem za dorosła do działu dla dzieci więc przeniosłam sie do działu dla dorosłych a tam,tam to dopiero był dla mnie raj na ziemi!!!
Książki różnego rodzaju,pamiętam że najpierw kręciły mnie ,,Płytkie"harlekiny ale po kilku przeczytanych książkach tego rodzaju naprawdę mnie wkurzały zaczęłam szukać czegoś innego. I zaczęłam spacerować po półkach a tam oczy mi się świeciły jak gwiazdy!!!:)
Wszędzie można napotkać na ciekawe tytuły i przeżywać same miłe chwile przy książkach kocham czytać książki które, mają ciekawy wątek i od których oczu nie można oderwać jednym słowem czyta sie je jednym tchem

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście