Wpad do bibioteki-zapas na wrzesień

Hejka dopiero południe a ja już byłam w bibliotece i jestem zaopatrzona w książki na kolejne dwa miesiące!!


We wrześniu po 10 nie będzie mnie 3 tygodnie bo jadę na rehabilitację do Stargardu Szczecińskiego ale, jak zwykle zabieram ze sobą fantastyczne książki które dzisiaj znalazłam,obławiałam się na kilkadziesiąt dni i na pewno nudzić się nie będę!!

No dobrze mogę wam w skrócie powiedzieć jakie znalazłam:
-2 książki Katarzyny Grocholi ,,Huston mamy problem" i ,,Kryształowy anioł"na te książki trochę czasu polowałam i je w końcu mam
-Nicholasa Sparksa ,,list w butelce"film był fantastyczny zobaczymy jak książka
-Dorothy Koomson,,Zaopiekuj się mną"
-Roosamunde Plicher,Kwietniowy śnieg"ponoć fantastyczna,zobaczymy!
-Ignacy Nowakowski ,,Chciałem być księdzem"

Nom to tyle z dzisiejszego wypadu do biblioteki jeszcze mi kilka zostalo z poprzedniej wyprawy od dzisiaj czytam Gabriel Garcia ,,Sto lat samotności"ale,opowiem wam o niej w następnym poście bo,dopiero się rozkręca wiec jeszcze nie wiem czy mi przypadnie do gustu ale,zobaczymy!!!

Stwierdzam że dzisiejszy połów był bardzo udany i jestem zadowolona, każda książka co innego w nosi w moje życie i opowiadają inne historię co te we mnie pozostawią,będę was informować na bieżąco.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście