posumowanie roku 2013

Moi kochani czas na posumowanie roku 2013
W tym roku przeczytałam 40 książek.Trochę cienko wiem ale,jak dla mnie to i tak dużo .


Ten rok zaczęłam od ,,Alefa:"Coelho Paulo.Następnie była książka,,Szeptem" Fitzpatrick Becca
Na początku lutego czytałam:,,Gra anioła" Ruiz Zafón Carlos i ,,Cień wiatru"tego samego autora
W Marcu:Trylogia ,,Proroctwo sióstr",,Krąg ognia"i ,,Strażniczka bramy", ,,Domek na plaży:"Green Jane
W Kwietniu; ,,Jutro 7"Marsden John i ,,Dziewczynka w czerwonym płaszczyku" Ligocka Roma
W Maju:A.B.C.Christie Agatha, ,,Miasteczko Salem"Kinga, ,,Trzy metry nad niebem" Moccia Federico,
W Czerwcu:,,Bardzo długie zaręczyny"  Japrisot Sebastien,,,Matka Wszystkich Lalek"  Szwaja Monika,
,,Życie jak Wino''  Krawczyk Krzysztof .
W Lipcu:,,Fikołki na trzepaku. Wspominki z podwórka i nie tylko''  Kalicińska Małgorzata, ,,Cisza" Fitzpatrick Becca, ,,Finale"' Fitzpatrick Becca
W Sierpniu: ,,Spisany na straty''  Johnson Mark, ,,Sto lat samotności "  García Márquez Gabriel.,
We Wrześniu:,,Miłość w czasach zarazy" García Márquez Gabriel ,,Kwietniowy śnieg" Pilcher Rosamunde,
,,Angielski pacjent" Ondaatje Michael,
W Październiku:,,Kryształowy Anioł"Katarzyna Grochola,,,Huston mamy problem"K.Grochola, ,,Pokonać samotność"Palmer Diana, ,,List w butelce"Nicholas Sparks, ,,Woda dla słoni"Gruen Sara,
W Listopadzie:,,Zapomniany ogród" Morton Kate, ,,Zapomniane"Patrick Cat ,                                    ,,Zaopiekuj się mną"Koomson Dorothy
W Grudniu: ,,Kroniki Ellie. Wojna się skończyła, walka wciąż trwa"Marsden John, ,,Kroniki Ellie.2: Nieuleczalna",Kroniki Ellie 3. Przyciągając burze,,, Ogród Kamili" Michalak Katarzyna.

A obecnie czytam ,,Ręka Mistrza"S.Kinga,mam nadzieje że,do końca roku skończę.
Oto cała moja kolekcja przeczytana z tego roku.







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście