Moje wisenne przemyslenia na temat czytania

Czasami zastanawiam się nad moim życiem w którym największą część oprócz rodziny i przyjaciół stanowią książki,wiem że,kiedyś na początku bloga pisałam o tym ,,czym są dla mnie książki"ale,dzisiaj chce wam powiedzieć coś troszkę innego ale bardzo podobnego.
Dużo myślę nad moją pasją którą jest czytanie,u mnie w domu tylko ja czytam i ja pielęgnuję książki najlepiej jak potrafię,są dla mnie ważna tak samo jak moja rodzina. Niekiedy gdy jestem poza domem i nie mam książki np. u rodziny  czuje się jakby część mnie samej została  w domu.Nic w moim życiu mnie nie uspakaja jak książki nawet muzyka której też dużo słucham nie przebije mojej miłości literackiej.
Wspominałam wam kiedyś że,pisze książkę która,ma ukazać cały mój świat ale,także to co bym chciała w tym świecie zmienić.Żeby nie było nieporozumień nie chce zmieniać ludzi ani  ich poglądów chcę zmienić to żeby na świecie było bardziej przyjaźniej i rodzinnie.
Nie powiem wam jeszcze o czym jest ta moja książka bo do końca jest jeszcze daleko ale to dzięki czytaniu tak wiele książek postanowiłam że,zacznę pisać a czy to ujrzy światło dzienne zobaczymy.
Wrócę jeszcze do czytania książek ,no właśnie cały urok jest w tym że,zagłębiam się w czytaną książkę i myślę o niej praktycznie cały czas.
Ostatnio miałam dziwny przypadek gdyż czytałam książkę na którą,czekałam kilka miesięcy i w czasie czytania doszłam do wniosku że, ona nic nie wniesie w moje życie prócz wątku miłości które, w niej występowały.Powiem tak,nie szukam w książce rad i podpory do życia wręcz przeciwnie w każdej z czytanej przez mnie książce chcę odnaleźć porównanie moje i autora na temat książki.
Ale też w każdej z książek poznaje coś nowego niepowtarzalnego i to jest ten urok z mojej przygody z czytania!!
Każda przeczytana przez mnie książka jest niepowtarzalna i idealna mojemu gustowi.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście