Muzycznie

Cześć!
Wczoraj odbył się w Kopenhadze konkurs Eurowizji uwielbiam tego typu programy a przeważnie że,występował mój ulubiony zespół Donatan i Cleo zaśpiewali idealnie niestety zajęli 14 miejsce.
Największe wydarzenie na które z niecierpliwością czekałam:)

Eurowizję 204 wygrała Conchita Wurst, czyli kobieta z brodą. Polska zajęła 14. miejsce w konkursie Eurowizji. Na drugim miejscu Holandia.Cudownie śpiewała kobieta z brodą i w skryciu myślałam o tym że wygra.!!




Eurowizja 2014: tak wygląda kolejność występów w sobotnim finale konkursu:
1. Ukraina
2. Białoruś
3. Azerbejdżan
4. Islandia
5. Norwegia
6. Rumunia
7. Armenia
8. Czarnogóra
9. POLSKA
10. Grecja
11. Austria
12. Niemcy
13. Szwecja
14. Francja
15. Rosja
16. Włochy
17. Słowenia
18. Finlandia
19. Hiszpania
20. Szwajcaria
21. Węgry
22. Malta
23. Dania
24. Holandia
25. San Marino
26. Wielka Brytania
Gratulacje dla wygranych i mam nadzieję że,trzymaliście kciuki za Polskę!
A kto oglądał z was Eurowizję oprócz mnie?
A teraz uciekam czytać miłego popołudnia kochani!!


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście