Przemyślenia o życiu,przewijanym czasie!!

Dzisiejszy dzień dał mi dużo do przemyślenia gdyż zastanawiałam się przeważnie dzisiaj jak to jest w naszym codziennym życiu.Czas biegnie nieubłaganie ja wróciłam do starej,mojej wielkiej pasji jaką było i jest pisanie wierszy.
Kiedyś wam wspominałam że,piszę książkę tak to prawda ale jakoś ostatnio nie mam chęci i pomysłu żeby cokolwiek napisać,dlatego chyba wróciłam do wierszy.
Dużo się teraz w moim życiu dzieje i to na plus aczkolwiek tak jak zawsze książki stanowią nie zastąpiony punkt wyjścia w moim życiu.
Fakt teraz czytam książkę która mi się wlecze nie miłosierdzie długo ale,mimo to nie zrezygnuje z jej czytania ponieważ uwielbiam książki mające swój klimat.
No ale,nic o tym więcej nie powiem bo nie będę wiedziała co napisać w recenzji a wygadać się nie mogę:)

Wicie co czasami się zastanawiam czym życie mnie jeszcze zaskoczy dużo by tu opowiadać ale nie chce was zanudzać.Zastanawialiście się czasami nad tym dlaczego pisarze pisząc książkę o wstrząsających wydarzeniach nie boją się wydać jej?
Ja nie raz czytając takiego typu książkę zastanawiam się,dlaczego akurat autor poruszył taki temat i dochodzę do wniosku że to jest ten czas który nieubłaganie przemija a zapisują swoje myśli i odczucia na kartkach papieru daję im siłę i energię na to że,ich praca nie pójdzie na marne.
Ja nie jestem a może na razie nie jestem znaną pisarką choć robię ku temu wielkie kroki,chciałabym aby moja pierwsza powieść nad którą już jakiś czas nieustannie pracuje,pokazała ludziom nie to że,pisać każdy może ale to że,nawet niepełnosprawni ludzie mają szansę w życiu normalnie funkcjonować i spełniać swoje marzenia.
Ja jestem taką osobą i nie boję się iść na przód i zawsze stawiam sobie w życiu coraz to większe wyzwania czy temu podołam czy nie czas pokaże ale o marzenia warto walczyć !
Dlatego mimo że,czas leci nie ubłagalnie nie warto patrzeć wstecz,warto spojrzeć pewnym okiem w to co nam przyniesie jutro.A nie ważne co będzie, ważne jest to jak my to odbierzemy i zaakceptujemy tą codzienność i to co dał nam los!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście