Przemyślenia

W ten  świąteczny,noworoczny czas będę za pewnie więcej czytać niż dotychczas.
Gdy już wybije godzina wieczorna i wszyscy domownicy zasiadają przed telewizorem ja,biorę książkę i odpływam w niesamowity świat!!

Nic i nikt wtedy nie jest wstanie zagłuszyć mi i zniszczyć tę chwilę z książką która,jest tylko dla mnie.

A mój świat by nie istniał gdyby nie książki,ich moc dodaje mi sił.
Czasami gdy nie mam czasu w dzień na sięgnięcie po książkę na spokojnie kilka stron przeczytać,to nadrabiam wieczorami,wtedy się odprężam i przenoszę do książkowego świata.

Nic nie daje mi tak wielkiej przyjemności jak książki które,potrafią wleźć w moje serce i w nim zamieszkać !!

Gdybym mogła czytałabym wszędzie ale,nie wszędzie i nie zawsze się uda czytać!!
Niekiedy mnie tak korci otworzyć torebkę bo,nie wiem czy mówiłam zawsze mam w torebce książkę!
Ale nie kiedy nie wypada czytać w towarzystwie!!

 Najlepsze miejsce u mnie w domu do czytania to oczywiście moje łóżko,tam czyta mi się najlepiej jest najwygodniej i najcieplej.
W blasku światła i z kubkiem w ręku to najlepszy zestaw na zimowe dni.

Bo przecież książka to mój największy przyjaciel który,nie zdradzi,nie odejdzie .
Zawsze znajduje przy książce i dzięki książce siebie samą,odkrywam siebie na nowo.
Tak!
Uważam się,za mola książkowego ale,powiem szczerze to nic złego.
Bo nie robię nic nie dobrego tylko czytam a co z książek wyniosę w sercu zostawię!!



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście