Nowości biblioteczne



Dzisiaj po raz kolejny wybrałam się do biblioteki,
ku zaskoczeniu znalazłam same perełki oto i one  :)


Agata Kołakowska ,,Pięć minut Raisy"
Robert Ludlum ,,Imperatyw Bourne'a"
Cathy Glass ,,Czy mnie pokochasz?"
Cathy Glass ,,Ukryty"
Małgorzata Gutowska-Adamczyk  ,,Serenada"
Małgorzata Gutkowska-Adamczyk ,,Kalendarze"
Dorota Schrammek ,,W słońcu i we mgle"
Maria Nurowska ,,Drzwi do piekła"
Maria Nurowska ,,Imię twoje.."
Maria Nurowska ,,Miłość rano, miłość wieczorem"
Katarzyna Bonda  ,,Tylko martwi nie kłamią"



No więc tak, idzie jesień a ja  jak zwykle mam co czytać.
I tym razem nie są to nudne książki...
Od jakiegoś czasu czytam Ludluma i powiem wam, że jestem mile zaskoczona ...
Dziś zaczęłam kolejną jego książkę   ,,Dziedzictwo Bourne"a mam nadzieje że, recenzja będzie niedługo ,fantastyczna książka polecam...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście