komisarz Mordka na tropie

 


Cześć!!
Powiem Wam, że od jakiegoś czasu uwielbiam kryminały,
czytam je bardzo często...
Tym razem sięgnęłam , w końcu po Chmielarza i się zakochałam..


 W zimową noc w willi na Ursynowie wybucha pożar, w którym ginie biznesmen, a jego żona, celebrytka, zostaje ciężko poparzona. Przez chwilę wygląda to na nieszczęśliwy wypadek. Przez krótką chwilę.

Sprawę prowadzi komisarz Mortka, przenikliwy człowiek w prestiżowej komórce policji, która potrafi doszczętnie zrujnować życie osobiste. Tao z pozoru proste dochodzenie coraz bardziej się gmatwa i niepostrzeżenie zaczyna pogarszać i tak już trudne relacje komisarza z byłą żoną.

Czy Mortce uda się rozwiązać sprawę, zanim dojdzie do kolejnej tragedii? Jaki cel ma podpalacz? Dlaczego wybiera akurat te, a nie inne domy? A może zależy mu na konkretnej osobie, a pozostałe podpalenia mają odwrócić uwagę? Czy aby wyegzekwować sprawiedliwość, komisarz naciągnie granice prawa?


Od jakiegoś czasu, uwielbiam kryminały, jakieś nie wyjaśnione tajemnice, morderstwa czy historię rodzinne..

,,Podpalacz" to historia, którą z miłą chęcią mi się czytało i co mi się podobało..

A no to, że w tej historii autor wie o czym pisze.. Mamy tutaj bohatera który jest bardzo dobrym więc perfekcyjnym komisarze.. Fakt, jego życie nie jest udane do najlepszych, lecz dla mnie było warte uwagi.. Bohater, jest policjantem, co bardzo lubię w kryminałach, mocno stąpa po ziemi i wie czego chce..

Mimo że, ma tyle spraw do rozwiązania, jego życie prywatne nie wygląda różowo, mimo przeciwnością losu daje radę... 

To świetny, bardzo ciekawy kryminał..Polecam serdecznie..

Komentarze

  1. Ostatnio polubiłam twórczość tego pisarza <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i powiem szczerze, każda jego książka wciąga :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście