Potężna dawka emocji, dobre napięcie i fascynujący bohater..

 Cześć!!

Od kilku tygodni chodziło za Mną coś takiego że, wprost  ciągnęło Mnie do tej książki...

Skończywszy fantastykę... Postanowiłam że, czas na coś mojego.. Bez większego oporu wzięłam Mroza...

Zamachowiec zajmuje przedszkole, grożąc, że zabije wychowawców i dzieci. Policja jest bezsilna, a mężczyzna nie przedstawia żadnych żądań. Nikt nie wie, dlaczego wziął zakładników, ani co zamierza osiągnąć. Sytuację komplikuje fakt, że transmisja na żywo z przedszkola pojawia się w internecie.


Służby w akcie desperacji proszą o pomoc Gerarda Edlinga, byłego prokuratora, który został dyscyplinarnie wydalony ze służby. Edling jest specjalistą od kinezyki, działu nauki zajmującego się badaniem komunikacji niewerbalnej. Znany jest nie tylko z ekscentryzmu, ale także z tego, że potrafi rozwiązać każdą sprawę. A przynajmniej dotychczas tak było…


Rozpoczyna się gra między ścigającym a ściganym, w której tak naprawdę nie wiadomo, kto jest kim. 

Bardzo Mi się ta książka podobała, z tego względu że, akcja sama w sobie była przyciągająca..

Te sceny w przedszkolu, te przerażone dzieciaczki aż  trudno było uwierzyć, że takie coś może się wydarzyć..

Po raz kolejny Remigiusz Mróz, pokazał że, umie oczarować swoim piórem i przyciągnąć czytelnika...

Genialna akcja, cudowne zwroty akcji i ten klimat...

Czego chcieć więcej ..Dla Mnie jak zawsze numer jeden...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście