Książkowo-filmowo

„M jak miłość. Początki” to powieść na podstawie 1. sezonu serialu, który w szczycie popularności gromadzi przed ekranem nawet 12 600 000 widzów.
Kultowy serial po raz pierwszy w formie książki!
„M jak miłość. Początki” to powieść na podstawie 1. sezonu serialu, który w szczycie popularności gromadzi przed ekranem nawet 12 600 000 widzów. Opowieść rozpoczyna się we współczesności, by przenieść czytelnika do samych początków historii o rodzinie Mostowiaków.
Powieści towarzyszy część Zza kulis, zawierająca wywiady z aktorami i twórcami serialu, zabawne anegdoty planu, ciekawostki oraz wiele miłych niespodzianek. Książkę wzbogaca ponad 50 niezwykłych zdjęć.

Uwielbiam M jak miłość, i gdy moja przyjaciółka kupiła sobie tą książkę to wiedziałam że ją przeczytam!!
Książka opowiada o rodzinie Mostowiaków, których dobrze znamy!!
Miło było wrócić do początku historii serialu,gdy on się zaczął ja byłam dzieckiem i do dzisiaj pamiętam jak z wielką radością zaczynałam oglądać serial,tak jest do dzisiaj Ja mam 32 lata i do dzisiaj z miłą chęcią oglądam ten serial uwielbiam go!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście