Młodzieńcza miłość z wielką nutą pikanterii.

 

Miłość Tessy i Hardina, od początku stała pod znakiem zapytania. Nikt nie pomyślałby, że taki chłopak mógłby się zakochać. Jego znajomi, on sam, nikt nie wierzył. A jednak, uczucie zakiełkowało nawet w tak ciemnym sercu. Jest to uczucie którego on sam nigdy nie czuł i nie rozumial. I właśnie wtedy, gdy to się zaczeło, tajemnica którą trzymał przed Tessą ujrzała światło dzienne, a jedyna osoba przy której czuł się lepiej, go zostawiła. Tessa zraniona zachowaniem osoby, przy której czuła się wspaniale, rzuca się w wir pracy. Nie może sobie wyjaśnić jak mógł to zrobić. Myślała, że naprawde sie w niej zakochał. Ma nadzieje że praca pochłonie ją w całości a Hardin Juz nigdy się u niej nie pojawi. Jej jedynym oparciem jest Landon - najlepszy przyjaciel i jego rodzina, niestety jednocześnie rodzina Hardina, Czy da się to pogodzić? Czy do niego wróci? Czy wybaczy Hardinowi zdradę? Jak Hardin sobie bez niej poradzi? I czy będzie o nią walczył?


Gdy dostałam tę książkę 3 lata temu byłam bardzo ciekawa tej historii, z czasem zapomniałam o tej książce, w Sylwestrową noc postanowiłam jej dać szansę i powiem szczerze że, się zawiodłam.

Jako młodsza osoba jeszcze kilka lat temu byłabym zafascynowana, jednak teraz nie nie nie....Ta historia jest  tak naciągana że,aż nie chciało jej się czytać. Lubię młodzieżówki ale nie takie to jednak było dla młodszego pokolenia...

Daje tej książce 5,5 /10... :( Chyba już do niej nie wrócę...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście