Wiersze o książkach

     „Świat baśni”                      
 
Gdy otworzysz oczy,
Gdy pomyślisz w nocy,
To zobaczysz ten
Świat baśni,
Który w głowie kroczy.
Wszystkie książki, opowieści,
Dużo bajek i bajeczek,
Różnych zabaw i mądrości.
Biblioteka to świat baśni,
Wielkiej wyobraźni.
Gdy przeczytasz książkę swoją –
W domu, w szkole, po kolacji.
I pamiętaj mój kolego,
Dbaj o książki i książeczki,
Które masz z tej biblioteczki.

,,Kochajmy książki"

Nigdy nie zdradzą,nie wyśmieją
ani nie odejdą!
Są najlepszymi przyjaciółmi,bez wymagań
Nie dają żądań,nie oczerniają
Tylko stoją cierpliwie i czekają aż,je dotkniesz 
Będziesz mógł napawać się ich dotykiem,odkryjesz ich tajemnice
które są tylko dla ciebie do odkrycia.
Poznasz najwspanialszy świat więc książki kochaj i bądź ich wiernym przyjacielem. 

..Mój świat to książki"
Pewnego dnia poznałam świat,
świat który jest tylko dla mnie!
Świat którego nikt mi nie ukradnie
Przenosi w inny świat,taki który jest tylko mój i nikogo innego!
Nie wpuszczam nieproszonych gości ale wiem że,książki to świat dla mnie 
Więc nie wchodź do niego bo nie potrzebuje w nim nikogo innego!!

Komentarze

  1. Moim ulubionym wierszem o ksiażkach, czytaniu, czytelnikach jest chyba "Czytelnicy" Staffa

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście