Domowa kolekcja książek

W końcu się odważyłam aczkolwiek nie mam jeszcze wszystkich moich książek gdyż, niektóre mam pożyczone ale większość mam i dzisiaj wam pokaże
Książki które posiadam mają jakąś swoją historię np. ,,Pachnidło"dostałam na 21 urodziny od koleżanki.
Następna jest ,,Wakacyjne przyjaciółki"którą kupiłam ze Świata książek.
Kolejna książka to ,,Intruz"dostałam ją niedawno od koleżanki na imieniny.
Pożniej jest ,,A gdyby to była prawda" ponoć śliczna ale jeszcze jej nie czytałam,podarunek od koleżanki.
Następnie ,,Angel dziecko ulicy"także ze świata książek siostra kiedyś zakupiła ale,ona nie lubi książek więc ja sobie ją przygarnęłam:)
,,Broszka"książka opowiada historię miłosną o młodych ludziach których połączyły konie;
Jeszcze jedna moja nowość której jeszcze nie czytałam jest ,,Anioł"
Po nowości stoi moja ukochana książka ,,Pół życia"prezent gwiazdkowy z tamtego roku od rodziców za co bardzo dziękuje:)
Następna nowość jest to ,,koniec lata"romansik bardzo czarujący
Koło niej jest książka którą mam bardzo długo ale,jeszcze nie czytałam ,,Kamienny anioł"
Za nią prezent od cudownej osoby  poznanej w tamtym roku ,,Pożyczone życie"
Kolejno jeszcze nie przeczytana najnowsza ,,Daleko od świata"
Dwie książki jedna Daniell Steel i Nora Roberts obie ciekawe obie o miłości
Kolejna książka to moja ukochana pisarka Monika Szwaja ,,Jestem nudziarą"
Za nią mój domowy wyciskacz łez Paullina Simons ,,Dziewczyna na Times Square"
Kolejna to także romansidło Robert Nory
Tam w głębi choć nie widać jest ,,Zajrzeć do raju"Rice książka ma w sobie wielką moc:)
Kolejna to także najnowsza prezent od koleżanki Nicholasa Sparka ,,Dla ciebie wszystko"
Obok jest Szwaja ,,Romans na receptę"cudowna lekka opowieść
A ostatnia to prezent od osoby z którą spędziłam cudowne chwile za które dziękuje :)
Katarzyna Michalak ,,Ogród Kamili:"

Jak powiedziałam to nie wszystkie moje książki ale większa część kilka mam pożyczonych!!



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście