Cytaty i wiersze

Wieczór piękny gwiaździste niebo a ja nie mam wcale ochoty na sen!!
Właśnie przyszło mi do głowy żeby podać trochę cytatów z różnych dziedzin oto kilka z nich!!
Ale nie tylko znowu mam wenę znowu pisze wiersze poczytajcie i oceńcie!!







Zapach  i dotyk ukochanej książki przynosi ukojenie i radość w sercu.Pozwala odkryć się na nowo i zatopić się w swoim wnętrzu,podobnie jest z miłością dwóch osób każda z nich zatapia się bezgranicznie w tej drugiej osobie,sęk w tym że,nie zawsze mamy pewność czy to ta właściwa osoba na całe życie.

Nadzieja jest zawsze w nas czego pragniemy
Nadzieja jest jak druga matka która,gdy się zgubimy wskaże nam drogę
Nadzieja pozwala budować rozkruszone życie na nowo,podnosi nas niczym anioł i pokazuje właściwą drogę tę do szczęścia,szczęśliwej i spełnionej miłości.
To dzięki nadziei i wiary możemy czuć że,nasze życie jest warte wiele.



Czasami mam ochotę zabłądzić,udać że,nie pamiętam i nie wiem gdzie jestem.
Czasami mam ochotę krzyczeć że,człowiek tulący mnie w ramionach nie jest człowiekiem którego kocham.
Bo gdy wybiera się coś z przymusu od niechcenia to w pewnym momencie pragniesz uciec od tego wszystkiego !!
Być z człowiekiem bez miłości to tak jakby żyć bez serca!!!


Kochać drugiego człowieka to poświęcić mu duszę,serce,ciało i to co człowiek ma najcenniejszego swój czas.


W życiu nie będzie tak jak w ukochanej książce,nie znajdzie się książę który,cię otaczał cały czas,był i rozmawiał z tobą.
W życiu jest tak że,ten co jest i rozmawia z tobą jest tylko twoim przyjacielem albo zakazaną miłością!!
Czas spędzony z książką to czas tylko i wyłącznie dla mnie,to chwile w których jestem gdzieś indziej po to by zagłębić się sens danej książki.To cenny i zarazem najwspanialszy czas jaki przeżywam tylko ja czytając i z nikim się nie dzieląc o tym co myślę.
To wszystko jest moje i tylko moje!!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty o życiu i książkach oczywiście