Muzycznie

Cześć!
Dzisiaj postanowiłam że,powiem wam o jednym z moich ulubionych zespołów muzycznych.
A mam na myśli zespół Piękni i Młodzi.


„Piękni i Młodzi” to polski zespół disco polo. Składa się z małżeństwa Dawida i Magdy Narożnych i Daniela Wilczewskiego. Grupa pochodząca z Łomży wystąpiła w siódmej edycji „Must Be The Music”. Ich występ zmienił zasady gry w tym programie, gdyż po raz pierwszy zespół disco polo przeszedł do kolejnej tury. „Piękni i Młodzi” zagrali swój przebój „Kocham się w tobie”. Internauci widząc takie zmiany w polityce jurorów postanowili bliżej przyjrzeć się wzmiankowanemu utworowi.
Jak się okazuje utwór „Kocham się w tobie” do złudzenia przypomina remiks „Karaoke” autorstwa rosyjskiego zespołu „Band'Eros”. Rosyjski teledysk został opublikowany 9 miesięcy przed utworem „Pięknych i Młodych”. Niezależnie od tego warto zauważyć, że klip polskiego zespołu jest od rosyjskiego dużo bardziej popularny. Na portalu YouTube utwór „Kocham się w tobie” obejrzało prawie 4 miliony osób, podczas gdy zespół „Band'Eros” zebrał publikę rzędu 1,6 miliona słuchaczy.


Uwielbiam ten zespół za wszystko,za piosenki które mówią całą prawdę o życiu.
Wszystkie piosenki są o miłości słuchając ich mam dreszcze na plecach ale także lubię się zrelaksować przy ich muzyce która jest zarówno spokojna jak i przynosi ukojenie,słuchając ich piosenek dla mnie świat staje się piękniejszy.
Pierwszą piosenkę jaką usłyszałam była ,,Niewiara"powaliła mnie na nogi,ale ,,chciałabym spać z tobą"jest ulubioną moją piosenką!!
Podsumowując jest no najlepszy Polski zespół jaki powstał w najbliższym czasie i odnosi duże sukcesy!!!
Uwielbiam ich!!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście