Cytaty o książkach moje i nie moje

Cudowny cytat
,,Mnie bardzo buduje, gdy widzę w księgarniach, że młodzież siedzi sobie na jakimś plecaku, na ziemi, pod regałami. I czyta książki, bo nie ma na nie pieniędzy. I być może siedzi tam także dlatego, że ma nadzieję na spotkanie kogoś, kto też będzie tak siedział z książką, i okaże się, że to jest właśnie ta druga połówka jabłka. I potem będą opowiadać wnukom, że miłość swojego życia spotkali w księgarni"



  ,,Żeby pokochać książki,trzeba pokochać czytanie"-mojego autorstwa

,,Lubić czytanie - to znaczy godziny nudów,
które człowiek miewa w życiu, zmieniać na godziny radości".

,,Kochając i czytając książki poznajesz świat nieznany ale bardzo ciekawy i pociągający"-mojego autorstwa

,,Ludzie, którzy władają biblioteką, zetknęli się z książką, z życiem odbitym, stali się poniekąd sami już tylko lustrzanym odbiciem rzeczywistości żyjących ludzi".

,,Aby istnieli wielcy poeci, muszą być wielcy czytelnicy"

,,W książce jest wszystko czego czytelnik oczekuje" mojego autorstwa

,,Nie jestem sam, ja książkę mam…"

,,Ludzkość wymyśliła dwie doniosłe rzeczy na świecie.
Najmądrzejszą rzecz - książkę i najgłupszą - wojnę''.

,,Książko, najwierniejszy towarzyszu w podróży życia, milczący w nieszczęściu, gadatliwy w radości, mówiący tylko wtedy, gdy się słuchać pragnie - jesteś jednym z najcenniejszych darów, jakie nam zesłali bogowie na nasz smutny padół".

,,Jeśli nie wiesz co ze sobą zrobić,jeśli błąkasz się bez celu!
Otwórz książkę ona ci wskaże drogę bezpieczną do celu:"  Mojego autorstwa

,,Bardzo wiele książek należy przeczytać po to, aby sobie uświadomić, jak mało się wie"

,,By przeczytać dobrą książkę,trzeba być gotowym na wszystko" Mojego autorstwa

,,Jedni kochają konie, inni ptaki, jeszcze inni zwierzęta różne. Ja natomiast od dziecka namiętnie pragnąłem posiadać książki".

,,Książek nie czyta się po to, aby je pamiętać. Książki czyta się po to, aby je zapominać, zapomina się je zaś po to, by móc znów je czytać"Mojego autorstwa

,,Dzięki czytaniu książek możesz poznać świat który,nawet w szkole jest ci zakazany"Mojego autorstwa

,,Nie jestem sam, ja książkę mam…"

,,W książkach możesz znaleźć to ,co nie znajdziesz w realnym świecie" mojego autorstwa

,, Powiedz mi, jakie książki masz w domu, a powiem ci, kim jesteś"

,,Nie warto czytać książki która nic ci nie daje,warto przeczytać książkę która cały świat rozpoznaje i otwiera przed tobą "mojego autorstwa

,,Czytać to żyć po swojemu i dla siebie" mojego autorstwa

,,Najlepsze książki to te, o których każdy czytelnik sądzi, że takie by też napisał".

,,Nie czytając książek,nie myślisz"-mojego autorstwa


Kochani nie każdy cytat jest mojego autorstwa ale większość uwielbiam cytaty a co sądzicie o tych?






,,Książki zabierają dużo czasu,ale dla takiej przyjemności warto go poświęcić"



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście