Filmowa niedziela



Cześć!
Dzisiaj z tej gorączki praktycznie siedziałam w domu,gdyż nie miałam ochoty nigdzie wychodzić.
Więc postanowiłam przejrzeć biblioteczkę moich filmów i znalazłam cudowny film!!
Dodam zwiastun filmu scenę która,najbardziej mi się podobała.


Historia dwojga młodych ludzi, których światy zdecydowanie się różnią. Jest to kronika miłości mało prawdopodobnej, a wręcz niemożliwej mimo to para przyciąga się. W szalonej podróży odkrywają swoją pierwszą wielką miłość. Babi  to dziewczyna z klasy wyższej, która kształciła się w dobroci i niewinności. Hache jest zbuntowanym i impulsywnym chłopakiem. Nie stroni od ryzyka i niebezpieczeństwa, które związane są z nielegalnymi wyścigami motocykli, w których uczestniczy.

Babi jest dziewczyną z dobrego domu dobrze wychowaną,spokojną i dobrą.Ale niestety nudzi jej się w tak bardzo poukładanym świecie.Pewnego dnia poznaje Huga buntownika który,uwielbia wyścigi motocyklowe.
 Połączy ich szaleńcze uczucie, dla którego wiele zaryzykują i które naznaczy ich na całe życie. To współczesna historia Romea i Julii, opowieść o skomplikowanej, pierwszej prawdziwej miłości dwójki nastolatków pochodzących z różnych światów, którzy pomimo różnic jakie ich dzielą potrafią walczyć o to, co dla nich najważniejsze.

Film oglądałam z wypiekami na twarzy uwielbiam tak romantyczne historię.Zawsze myliłam ten film z innym i dlatego go nie oglądałam a dzisiaj chciałam zobaczyć co to za film i proszę przekonałam się że,jest cudownym filmem uwielbiam go.
Główna bohaterka zrobiła na mnie wielkie wrażenie,jej delikatność i kruchość jest wręcz powalająca.
Od dzisiaj jest to jeden z najlepszych filmów Frederica Mocci jaki do tej pory obejrzałam.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście