Lipcowy stosik +figurki z papieru


Dawno nie było stosiku gdyż nie miałam zbyt dużo czasu oto i jest wakacyjny stosik!!

Zacznę od góry

Izabela Sowa ,,Azyl"
Jodi  Picoult ,,W imię miłości"
Jim Wilson  ,,Księżna Nazistów"
Alice Hoffman ,,Trzeci anioł"
Emily Giffin ,,Siedem lat później"
Lisa See ,,Dziewczęta z Szanghaju"

Nie wiem w jakiej kolejności jeszcze będę czytała ale, coś czuję że, zacznę od początku stosika czytać gdyż,dwie pierwsze są mojej przyjaciółki więc mam dość dużo czytania, a teraz czytam ,,Życie to nie bajka"Joanne Greenberg recenzja za kilka dni zapraszam!!

Ale także w czasie wakacji u babci zrobiłam piękną figurkę
Łabędź z papierowych karteczek trochę mi zeszło ale jest śliczny widok.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście