Ah,te promocje

Cześć!!
Uwielbiam poniedziałki a przeważnie takie gdy,mam okazję coś sobie kupić a dzisiaj taka się nadarzyła!!
Wybrałam się do miasta by zobaczyć nową odremontowaną biedronkę promocji było, co nie miara prawie wszystko po niskiej cenie a ja skusiłam się na książkę!!
Zawsze chciałam mieć w swojej kolekcji jakąś książkę Frederica Moccia dlatego gdy, zobaczyłam 
Amore 14 nie wahałam się ani chwili,było dość dużo Książek ale,ta wydawała mi się najbardziej godna uwagi dlatego ją wzięłam.
Uwielbiam kupować książki po promocji kto wie może jeszcze na jakąś się skuszę.Dla mnie książek zawsze jest za mało.
Także już kolejną książkę mam do swojej cudownej kolekcji i po godnej cenie gdyż zapłaciłam za nią 9,90.
Opłacało się i to bardzo. Uwielbiam promocję książkowe!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty o życiu i książkach oczywiście

Cytaty i wiersze