Wracam...

 


Witajcie kochani!!!

Strasznie długo mnie tu niebyło...Powodów było kilka, a ten najważniejszy to ten że, po prostu zwyczajnie nie miałam weny na pisanie. Jednak w tym roku postanowiłam to zmienić i wrócić z nowymi recenzjami.

Obiecałam sobie, chce do Was wrócić i dzielić się moim życiem a przeważnie przeczytanymi książkami. W 2023 roku przeczytałam 126 książek,o różnej tematyce. Skończyłam serię Kasi Puzyńskiej o Lipowie. Zaczęłam z wielkim zaangażowaniem czytać książki Stephana Kinga.  Dalej pisze wiersze ..Zaczęłam także haft diamentowy robić co bardzo dużo czasu mi zajmuje.


Jednak jedno się nie zmienia dalej kocham i czytam ksiażki, teraz postaram się regularnie pisać i na nowo wrócić do blogowania..

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście