Wzruszająca piękna opowieść


Jack jest oczkiem w głowie rodziców, źródłem ich szczęścia i rodzinnej
harmonii. Gdy ma trzy lata, zaczyna zachowywać się niepokojąco.
Pojawiają się problemy z utrzymaniem równowagi i mówieniem. Nieśmiałe podejrzenia zmieniają się wkrótce w diagnozę – Jack ma złośliwy nowotwór mózgu. Rozpoczyna się dramatyczna walka o życie dziecka. Zdesperowani i wyczerpani rodzice powoli oddalają się od siebie i kłócą, zamiast wspierać.
Wyjątkowa powieść o uczuciach wystawionych na próbę. Poruszający obraz tego, jak bolesne doświadczenia najpierw doprowadzają do rozpaczy, a potem dają nadzieję, by ponownie zrzucić w otchłań cierpienia. Jednak nawet w najbardziej zdruzgotanym sercu może odrodzić się nadzieja.


Nie wiem jak Wy!!
Ale ja bardzo lubię książki takiego typu, mają w sobie taki magiczny i bardzo ważny przekaz do przekazania innym ludziom.Każda książka, opisująca jakąś chorobę powinna nieś dla Nas jakieś przesłanie, tak jak ta.
Jest to piękna i wzruszająca książka, pokazująca Nam jak ważne jest życie, miłość i rodzina.
Ja się przy niej rozkleiłam,też jestem chora mam porażenie mózgowe,ale to nic w chorobie nowotworowej,.
Po zamknięciu książki, zastanawiałam się jak trudno, jest żyć ze świadomością że, twoje dziecko mam nowotwór, każdy kto nie docenia cierpienia innych,powinien tą książkę przeczytać..

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście