Nietypowe święto :)

Dzień Marzyciela może być doskonałym czasem na refleksję na temat własnych marzeń. Każdy człowiek posiada marzenia. Z reguły jednak na zawsze pozostają one w sferze marzeń, ponieważ ich właściciele nie podejmują kroków zmierzających do ich realizacji.Większość marzeń tłumiona jest w zarodku, ponieważ wydają się być zbyt „zuchwałe” i nieosiągalne. Z tego powodu piękne idee mogą nigdy nie przerodzić się w rzeczywistość. Tymczasem wielkie wizje mają szansę stać się realnymi pomimo tego, że na pierwszy rzut oka wydają się być nie do zdobycia. To, że w pierwszej chwili realizacja pragnień napotyka ogrom przeszkód nie znaczy, że nie jest możliwa.


Marzyć dobra sprawa,każdy z nas ma jakieś marzenia.
Każdy do czegoś dąży.

Jak bym chciała leżeć na łące,
patrzeć jak chmury płyną.
Rysować palcem w powietrzu,
to co sobie wymarzę.
Przecież nikt nie zabroni mi marzyć.
A może,tak wyruszyć w wielki świat,
poznać zakątki nieznane.
Dotknąć tego, co było do tej pory zakazane.
Albo nie,
znaleźć miejsce na ziemi,
co w nim nikt i nic mnie nie zmieni.


Jestem marzycielką,
kiedyś chciałam być nauczycielką.
W skrycie o wielu rzeczach marzyłam,
nieźle się przy tym bawiłam.
Chciałam zbudować dom na wzgórzu,
chciałam też mieszkać w buszu.
Kiedyś księżniczką chciałam być,
szczęśliwie i bogato sobie żyć.
Marzeń miałam wiele,
nieraz śmieli się ze mnie przyjaciele.
Marzyłam o wielu rzeczach,
teraz to się spełniło.
Więc warto sobie marzyć, bo nie wiadomo co się w życiu przydarzy.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście