Podsumowanie Llipca

 Charlotte Link ,,Ostatni ślad"
Maria Nurowska ,,Nakarmić wilki"
Remigiusz Mróz ,,Czarna Madonna"
Regina Brett  ,,Jesteś cudem"



Wiersze napisane w tym miesiącu :)


,,Wyznanie"

Napisałam krótki list,
w tym liście wszystko wyjaśniłam.
To list o życiu we dwoje,
lecz ciągle osobno jesteśmy.
Często się mijamy,
lecz bardzo się kochamy.
Nie,wiem co się dzieje.
Ja z tęsknoty oszaleje.
Wypatruje ciebie w oknie,
ciekawe czy Ty myślisz o Mnie?
Bo Ja,
usta twe pamiętam,
każdy dotyk i spojrzenie.
Z Tobą zawsze jest jak w niebie.
Więc ten list wysyłam do Ciebie kochany,
może przeczytasz i wrócisz bardzo stęskniony.
Bo jesteś ten jedyny ,
Mój wymarzony...
Te krótkie wyznanie,
te czułe słowa.
Mówią o Tym że,
Ciebie kocham...
Na papier wszystko przelałam
i krótki wiersz ułożyłam,
za to w niego swoją miłość włożyłam.


Z nastaniem nowego dnia,
wyszło słońce i znów życie inny blask nabrało.
A przecież,
cały czas ciągle lało.
Te burze,
nieprzespane noce już za nami.
Bo w końcu jesteśmy sami.
Już nie będę przytulała poduszki,
nie będę chodziła do wróżki.
Będę szczęściem się cieszyła,
co noc się o nie modliłam.
Chciałam zatańczyć wśród gwiazd,
więc teraz zatańczymy razem.
Wtuleni w siebie,
odnajdziemy nasze szczęście.
Teraz każda noc ,
każda chwila będzie nasza.
Już nie będę rozpaczała,
bo będziesz przy Mnie kochany.
W twoich oczach widzę miłość,
czyżbyś był we Mnie zakochany?
Dzisiejsza noc da Nam szczęście,
a poranek pokaże co jeszcze nas czeka.
Już wypatruje Cię z daleka.
Za chwilę nasze życie się odmieni,
dzisiejszej nocy zaśniemy w siebie wtuleni.
Bo kocham Cię kochanie,
tak jest i będzie,
Tak już zostanie..

W Lipcu odwiedziłam bibliotekę w Węgorzynie,
tam gdzie mieszka moja przyjaciółka.
A także wypoczywałam z rodziną...
Lipiec dobiega końca,
lecz wakacje trwają dalej.
Miłego ,słonecznego i pełnego wrażeń  sierpnia kochani :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście