Z mojej półeczki najlepsze książeczki


Akcja rozpoczyna się tak naprawdę od zniknięcia Boeinga 747, który miał wylądować w Tel Awiwie, lecz gdzieś nad Morzem Śródziemnym utracono z owym samolotem kontakt. Jednym z pasażerów była narzeczona Filipa, która kierowała się na pielgrzymkę do Jerozolimy, gdzie znajduje się Bazylika Grobu Świętego. Nic nie wskazuje, że zniknięcie Boeinga 747 jest aktem terroru, a straż przybrzeżna nie odnajduje wraku, jednakże do kontroli lotów dociera co jakiś czas sygnał z transportera. Filip stara się wierzyć, że jego narzeczona nadal żyje i próbuje zrozumieć, co tak naprawdę stało się z samolotem.

„Czarna Madonna” już samym swoim tytułem sugeruje nam, że książka zawiera w sobie wątki religijne, a nawet egzorcystyczne, przez co całkowicie odbiega od reszty powieści Remigiusza Mroza. Niby miała straszyć i sprawiać, że na rękach miały jeżyć się włosy, lecz z mojej perspektywy tak nie było. Ogólnie wszystkie wątki opierające się o Stary i Nowy Testament oraz listy apostolskie sprawiają, że cała historia nie podchodzi pod jakąś fantastykę, a raczej pod filmy o egzorcyzmach, które absolutnie nigdy mnie nie straszyły.


Na tą książkę czekałam do lata by ją przeczytać, dostałam ją od przyjaciółki .
Ostatnio moje życie tak się zmieniło że, postanowiłam w końcu ją przeczytać i udało się.
Cudowna i niepowtarzalna książka.
Od zawsze fascynowały mnie książki pana Mroza, to tak jakby miały w sobie coś magicznego.
Dla Mnie ta książka była przepiękna, ukazująca piękno Matki Boskiej.
Polecam każdej wierzącej osobie i kochającej twórczość Mroza.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście