By życie było piękniejsze, trzeba sięgnąć po pouczające książki.......



„Jeśli nie chcesz czegoś zrobić, znajdziesz wymówkę. Jeśli chcesz coś zrobić, znajdziesz sposób.”
Ja wiem, że poradniki kojarzą nam się źle. Nikt mi nie będzie dyktować, jak mam żyć! Ale w książkach pani Brett odnajdujemy inspirację na dalsze działanie. Siłę na kolejne dni. Uśmiech na ustach i dozę współczucia.
„Zastanów się, co sprawia, że czujesz w sobie siłę.”
Oczywiście każda sentencja jest wprowadzona w ładnej opowiastce, felietonie lub wspomnieniach. Autorka przeżyła dużo przykrych chwil, wiele doświadczyła i chce się z nami podzielić czymś, na co chyba każdy z nas zasługuje.
„Każdy ma jakąś supermoc.”
Taki podnośnik samooceny. Trochę wiary w siebie, przecież jesteśmy wspaniali.
„Jeśli chcesz wygrać na loterii, kup los.”
I trochę działania! Dlatego zaraz leć poszukać tej książki i bierz się za czytanie! Ja nie mogę wszystkiego napisać, bo... musiałabym wszystko przepisać od deski do deski. Dlatego tym razem rada ode mnie: zrób sobie prezent, kup książkę Reginy Brett, niezależnie od wieku, zainteresowań czy wiary!!


Długo zabierałam się do przeczytania tych poradników,aż w końcu się odważyłam.
To już druga książka Reginy Brett jaką przeczytałam i powiem szczerze że, mnie oczarowała tak samo jak pierwsza.
To miła,lekka i ciepła książka pozwalająca znaleźć, w sobie to co najważniejsze powinno być dla nas w życiu.
Często gonimy za pieniędzmi, za czymś co daje nam na chwilę radość.
A co z radością z życia, przecież rzeczy materialne przemijają .
W życiu moim zdaniem warto pomyśleć co tak naprawdę chcemy od życia,
dawać dobro i okazywać szacunek innym ludziom.
A najważniejsze to musimy umieć kochać, przebaczać i starać się byś szczęśliwymi ludźmi,
a w  niebie kiedyś nas spotka za to nagroda.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście