Piękne okolice, cudowna książka




Niepozorny hotelik w centrum Wałcza, trzy przyjezdne kobiety i właścicielka obiektu – sceneria iście filmowa, jednak daleka od ideału. Za bohaterkami ciągnie się przeszłość, która prześladuje je na każdym kroku. Dlaczego Bożena ma wiecznie zaciśnięte usta i tworzy szczegółowy plan każdego dnia? Co jest przyczyną tego, że Natalia nie chce rozmawiać z mężem, a w nocnej szafce skrywa pozew rozwodowy? Z jakiego powodu Majka usiłuje popełnić samobójstwo? I w końcu Alicja – skąd wie o sekretach pozostałej trójki? Jakie tajemnice kryją się za hotelowymi drzwiami?


Cudowna książka pod każdym względem, raz że znam autorkę tej książki.
Dwa, okolice w tej książce są mi dobrze znane.
A trzy, to to że, książka jest fantastyczna..
Cudowny klimat,który dał się ponieść i zapomnieć o codzienności.To był wspaniały pobyt w magicznym hotelu. Książka jest napisana w tak rewelacyjny sposób, że aż chce się ją czytać. Opowiada o losach kobiet, które zostały okrutnie potraktowane przez życie. Każda z nich: Bożena, Natalia, Majka i Alicja skrywają swoje najgłębsze sekrety. Mimo rozsypki emocjonalnej znajdują wspólny język i się zaprzyjaźniają. Nawet nie zdają sobie sprawy, że pobyt w hotelu odmieni ich życie i da perspektywy na przyszłość. Uświadomi wiele bardzo istotnych spraw.
Jest to moje drugie spotkanie z książką Pani Doroty i tak jak w przypadku pierwszej, jestem bardzo zadowolona. Nie jest to zwyczajna książka o życiu i rozczarowaniach. Jest to opowieść, która zawiera przesłania dla każdego czytelnika. Ja jestem ogromnie zadowolona, że ta powieść trafiła w moje ręce.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście