Światowy dzień osób niepełnosprawnych


Cześć i czołem!!!

Wczoraj świętowaliśmy Światowy dzień osób niepełnosprawnych, może nie wiecie ale ja jestem osobą niepełnosprawną od dziecka choruje na czterokończynowe porażenie mózgowe.
I powiem wam szczerze że, kiedyś nie mogłam się z tym pogodzić. Jednak teraz jestem dumna z mojej choroby i z samej siebie. Dzięki walce moich rodziców, rehabilitantów i mojej silnej psychiki nie poddałam się i teraz jestem prawie w pełni sprawna.

A kiedyś tak nie było, krzywo chodziłam, śliniłam się itd..

Niepełnosprawność to nie choroba,
to stan w którym mamy ograniczenia.
Jednak wszystko jest do pokonania,
jestem tego zdania.
Że, wszystko jest możliwe,
do przetrwania.
Przyzwyczaiłam się do swojej choroby,
choć jej nie widać ona we mnie pomieszkuje.
Ja jestem dumna z siebie samej, 
teraz z uśmiechem o swojej chorobie mówię.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście