Relaks,spokój duszy i ciała i przemyślenia


Dzisiaj przychodzę do was ze szczególnym postem.
Pewnie każdy z nas żyje w biegu, domu, rodzina, praca, obowiązki i dużo, dużo więcej.
Postanowiłam dzisiaj napisać trochę o wyciszeniu.

Na pewno każdy z nas, ma takie dni że, chciałby się gdzieś schować i odpocząć psychicznie i fizycznie . Zdaje sobie z prawe, że nie ma każdy na to czasu, przeważnie jest coś ważniejszego od odpoczynku.
Właśnie sobie uświadomiłam, że relaks jest ważną częścią naszego funkcjonowania,
przecież nie można cały czas pędzić.
Warto się czasami zatrzymać, popatrzeć na piękny otaczający nas świat.
Teraz w czasie tej epidemii, doceniam jak ważne jest co się robi, jak wiele szczęścia daje sam wyjazd np. nad morze, lub zwykłe spotkanie rodzinne.
Nie wyobrażam sobie życia, bez mojego rodzeństwa, rodziców i przyjaciół.
Zastanawiam się jak wielkie szczęście posiadam mając wokół siebie to wszystko,zdaje sobie sprawę że, nie wszyscy mają takie wielkie szczęście.
Dużo ludzi, pędzi za pieniędzmi, karierą a nie zastanawiają się że, to tylko dobro materialne to przemija. Najważniejsze jest to co mamy w sercach, dobro, zrozumienie i akceptacje innych.
Jestem osobą niepełnosprawną i wiem jak trudno zdrowym osobą zaakceptować osobę z jakąkolwiek niepełnosprawnością, dużo znam osób którzy mnie odrzucili, wyśmiewali i obrażali.
Lecz znalazłam na to broń, zaczęłam pisać wiersze najpierw tylko dla siebie nie pokazując nikomu.
A później się odważyłam, pokazałam jeden, drugi itd.
Jakie to było moje zdziwienie,że ci co mnie kiedyś obrażali, teraz mnie podziwiają,
przestali wyśmiewać i mnie zaczęli szanować.Lecz tu nie chodzi o akceptacje innych ja poprostu uwierzyłam w siebe.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście