Co z tym światem przemyślenia

 



Siedząc w kuchni z kubkiem kawy,
zastanawiam się co się na tym świecie dzieje.
Z początku byłam zadowolona,
a bo siedzę w domu,
mogę czytać i w ogóle. Ale teraz,gdy patrzę na to co się dzieje w naszym kraju.
Już mnie przeraża....
Z początku znajomi, przyjaciele.,rodzina...

Mówili że, ta pandemia to pic na wodę...
Nawet z początku sama tak myślałam, ale to chyba prawda..
Coś jest... Nawet w naszym Łobzie tak malutkim miasteczku,
są zachorowania.
Ja nie wiem jak Wy...
Ale Ja, w to wierzę..
Pandemia istnieje, dobrze więc zostać w domu 
i zająć się sobą..
Całe szczęście że,mam książki więc mam co czytać..

Nadrabiam programy telewizyjne, pisze ,czytam...

Staram się, nie myśleć co dzieje się na  świecie...
A wy ?
Wierzycie w pandemie ??Miłego dnia...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście