Czy zabicie Ostatniego Imperatora, by ocalić Ostatnie Imperium było właściwym krokiem?

 

Czy zabicie Ostatniego Imperatora, by obalić Ostatnie Imperium, było właściwym krokiem? Wraz z powrotem zabójczej formy wszechobecnych mgieł, wzmagającymi się opadami popiołów i coraz potężniejszymi trzęsieniami ziemi, Vin i Elend zaczynają mieć wątpliwości. Przed wieloma laty Zniszczeniu – jednej z pierwotnych istot, które stworzyły świat – obiecano prawo do unicestwienia wszystkiego, co istnieje. Teraz, gdy Vin została podstępem nakłoniona do uwolnienia go ze Studni Wstąpienia, Zniszczenie pragnie wyegzekwować swoje prawo.


Wszystkie czytane do tej pory książki Sandersona mile mnie zaskakują ,z tą było tak samo..

Ten świat, siedzi mi w głowie, choć książkę przeczytałam dobre tydzień temu..Pierwszy raz, grubość książek mi nic a nic nie przeszkadza..Sprawia, że chce się czytać..Myślałam że, to będzie ciężki orzech do zgryzienia a jednak nie..To świetna rozrywka...Przed Mną jeszcze kilka części ale nie chce od razu czytać, więc będę sobie tą serię dawkować..

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście