Podsumowanie czytelnicze czerwca
Witajcie..
Wakacje to cudowny czas, czas relaksu i odpoczynku..Dzisiaj czas podsumować co czytałam w czerwcu.
1.Zygmunt Miłoszewski ,,Na zawsze" 1 gwiazdka..Ta książka mi się nie podobała..
2. Gabriela Gargaś ,,Tylko Ty" 8,5/10 świetna
3. Izabela Frączyk i Jagna Rolska ,,Upadek milionera" 7/10
4. Izabela Frączyk i Jagna Rolska ,,Powrót milionera" 7/10
5. Brandon Sanderson ,,Z mgły zrodzony" 10/10
6. Wanda Dawlud ,,Miłość aloszy" 8/10
7. Patrycja Dełowy ,,Wrócę gdy będziesz spała" wielkie rozczarowanie 4/10
8. Aneta Pawłowska -Krać ,,Głośnik w głowie '' 10/10
9. Natasha Knight ,,Salvatoree" 8/10
10. Brandon Sanderson ,,Studnia wstąpienia" 9/10
11.Natasha Knight ,,Dominic" 9/10
12.Georgia Cross ,,Idealna niania" 10/10
Czerwiec był wyśmienitym miesiącem...Lipiec także będzie miesiącem Sandersona i erotyków..
Komentarze
Prześlij komentarz