powrót do bloga

 Cześć!!

Długo Mnie nie było, gdyż zbyt mało czasu mialam ale, wracam...

Chce na szybkiego podsumować wrzesień nie bede opisywać książek ale, powiem Wam co czytałam..

Jeśli dalej Mnie obserwujecie przepraszam za nieobecność!!


Jeszcze w sierpniu przeczytałam dwie części 

Katrzyny Grabowskiej ,,Przebudzenie" ,,Pragnienie" to dwie części świetnego erotyka z typowo biurowym klimatem i tą serie oceniłam na 7/10..


Wróciłam także do Chyłki przeczytałam ,,Afekt"  i ,,Egzekucje" jak miłe są powroty do Mroza...

Następnie pod koniec Sierpnia wzięłam się za takie duchowe uniesienie i przeczytałam ,,Wędrówkę dusz"Mecheal Newtona..

I sierpień skończyłam z ,,Egzekucją " Mroza...Jeszcze kilka tomów zostało...


Wrzesień...

Wrzesień zaczęłam z 

 ,,Mariną"Carlosa Zafon..10/10

Następnie ..

,,Wpadka Roku" Gabriela Gargaś..7/10

Anna Bartłomiejczyk i Marta Gajewska ,,Legenda o popiołach i wrzasku"6/10

Steffano Terrazino ,,Taniec w chmurach" 8/10

Leszek Herman ,,Sedinum" 9/10

Paulina Świsy ,,Fighter"6/10

Jonh Flanagan ,,Zwiadowcy t.1" 7/10

Więc tak sie prezentuje mój przeczytany wrzesien od tego miesiąca wracam na swoje tory..



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście