Pierwsze 48 godzin będzie decydujące..


 Nikki Boyd jest najlepszą agentką w Oddziale Specjalnym ds. Osób Zaginionych w stanie Tennessee. Nie potrzebuje niczyjej zachęty do wytężonej pracy: zagadka zniknięcia jej własnej siostry, nierozwikłana od dziesięciu lat, stanowi dla niej źródło nieustannej motywacji. Kiedy na miejscu kolejnego przestępstwa odkrywa fotografię uprowadzonej nastolatki, wykonaną przestarzałym typem aparatu marki Polaroid, przeszłość gwałtownie łączy się z teraźniejszością. Im bardziej Nikki zbliża się do porywacza, tym mocniej czuje, że prowadzona sprawa nabiera dla niej osobistego charakteru. Niepostrzeżenie dochodzi do zamiany ról: zamiast prowadzić pościg, agentka Boyd staje się osobą ściganą.

W pierwszej części Archiwów Nikki Boyd Lisa Harris ani na moment nie zwalnia tempa akcji, utrzymując czytelnika w napięciu aż do zaskakującego finału.

Ostatnio spacerując po półkach w bibliotece, natknęłam się na ciekawą serię..

,,Wendeta" jest jej pierwszym tomem. Czytając te książkę przeniosłam się w góry i do sprawy zaginionej dziewczyny..Książka zdecydowanie wpasowała się w mój czytelniczy klimat! Bardzo dobry thriller, ciężko mi było się od niej oderwać. Czyta się szybko, lekko i w napięciu. Szybkie i nagłe zwroty akcji sprawiają, że naprawdę ciężko odłożyć książkę. Każdą kartkę pochłaniałam, aż do ostatniej strony! 

Powiem wam że, klimat tu panujący idealnie trzyma czytelnika w napięciu..Bardzo podoba mi się styl pisania pisarki i to jak zachęca czytelnika do czytania.Już kończę drugi tom i niezmiernie mi się podoba..

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście