podsumowanie października
I znowu jestem w tyle..Ale czas na podsumowanie października
1 Claire Dauglas ,,Ktokowiek widział" 6/10
2.John Flanagan ,,Zwiadowcy t 2 Płonący most" 6/10
3. Paulina Świst ,,Chechło" 7/10
4.Katarzyna Puzyńska ,, Motylek" 8/10
5. Chakraborty ,,Imperium złota" 7/10
6. John Flanagan Zwiadowcy t. 3 Ziemia skuta lodem"8/10
7. Mira Górecka ,,Kim jesteś " 9/10
8. John Flanagan ,,Zwiadowcy Bitwa o skandie" 8/10
9. Tessa Gratton ,,Magia krwi" 10/10
10. Tessa Gratton ,,Strażniczka krwi" 10/10
11. Leszek Herman,,Zbawiciel " 10/10
11 świetnych dobrze napisanych książek ..Czas na listopad mam nadzieje że będe bardziej aktywniejsza na blogu..
Komentarze
Prześlij komentarz