Podsumowanie miesiąca



Kochani moi w tym miesiącu strasznie dużo chorowałam i naprawdę miesiąc był bardzo kiepski w sumie skupiłam się na dwóch książkach z serii ,,Wybrani"i jednej książce lekkiej i przyjemnej.
1.  C.J. Daugherty  ,,Zagrożeni"
2 C.J. Daugherty .,,Zbuntowani":
3.Jackie Collins ,,Mała dziwka"

Ale także wróciłam do moich książek które kiedyś czytałam i bardzo lubię m.in.
Barbara Wood ,,Ulica rajskich dziewictw"

Dużo się wydarzyło także mało czasu mi zostało na czytanie.Ale za to powstało kilka moich wierszy z których jestem przeogromnie dumna.Oto jeden z nich.
Jeden był na wyjątkową okazję gdyż mój ulubiony wujek obchodził 40 ste utodziny ale to był bardziej osobisty wiersz.
Mam nadzieję że,w grudniu więcej będzie książek i wierszy.


Życie zaczynamy krzykiem i płaczem,nie wiedzących co nas czeka.Z biegiem lat w czasie dzieciństwa płaczemy z błahych powodów.W młodzieńczych latach nasze łzy są przez młodzieńcze niespełnione miłości. W dorosłym życiu płaczem nad losem naszych dzieci i boimy się utraty ludzi którzy nas stworzyli i życie nam dali. Płaczemy nad rodzicami gdy są bezbronni tak jak my jak byliśmy mali.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście