Spotkanie autorskie z panią Dorotą Schrammek



Dzisiaj u  nas w bibliotece miejskiej odwiedziła nas milutka,ładniutka pisarka Dorota Schrammek.
Urocza, uśmiechnięta kobieta,opowiadała nam historię swojego życia.
Słuchałam jej jak zaczarowana!!
A przeważnie ujęła mnie,opowieść o książce ,,Niepełka "aż tak bardzo że,postanowiłam sobie ją kupić!!!

Zadebiutować nie jest trudno, natomiast sztuką jest wydanie swojej powieści w dobrym, uznanym wydawnictwie. Mnie się udało. Powieścią Stojąc pod tęczą szybciutko zainteresował się Świat Książki. Wiele osób gratulowało mi tego dostrzeżenia. Sam proces wydawniczy trwał rok, co jest jednocześnie ogromną próbą cierpliwości dla autora. Mój debiut od razu spodobał się czytelnikom. Nie chciałam jednak czekać kolejnego roku na wydanie następnej powieści, dlatego zdecydowałam się na związanie z katowickim wydawnictwem Szara Godzina. I była to bardzo dobra decyzja. W Szarej Godzinie wyszły Horyzonty uczuć i Na brzegu życia, a 14 czerwca pojawi się Wiatr wspomnień, kończący pobierowską trylogię. To ta trzyczęściowa opowieść, dziejąca się w niewielkiej nadmorskiej miejscowości sprawiła, że zyskałam ogromną ilość czytelników. Zapewniam, że to nie koniec moich powieści na ten rok.

Jej słowa które, do nas przemawiała uświadomiły mi.
Że,warto walczyć o swoje marzenia.
Miałam okazję porozmawiać z panią Dorotą i ona uświadomiła mi, 
jak wiele może zależeć tylko i wyłącznie od mnie.
Dała mi do zrozumienia że, i Ja kiedyś mogę,
stanąć na szczeblu pisarek i promować własne książki.

A jak wiecie bardzo o tym marzę,
kto wie może kiedyś i moje marzenia się spełnią.

To był cudowny poniedziałek,
pełen wrażeń dla mnie i mam
nadzieję że,te rady które dostałam 
w przyszłości mi się przydadzą!!!!


Nie byłabym sobą gdybym, nie kupiła sobie książki.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście