Chyłka i Zordon najlepsza paczka


Tym razem zostaną zamordowane dwie kobiety - matka i córka. Wszystkie dowody wskazują na Cygana - męża i ojca ofiar. Tym bardziej, że w grę wchodzi wysokie, milionowe ubezpieczenie. Wszyscy w to wierzą, oprócz Chyłki, która sama zmaga się z chorobą alkoholową, ale jej perfekcjonizm i wyczucie pozwalają na pewność, że nie do końca wszystko jest jasne. Staje po jednej stronie przeciw całemu środowisku prawniczemu. Zaczyna prowadzić własne śledztwo. Ryzykuje życiem, zapuszczając się do dzielnic cygańskich. Kobieta wydaje się nie dbać o swoje bezpieczeństwo, balansując na granicy prawa, próbując za wszelką cenę odkryć prawdę, lekceważąc innych i swoje zdrowie.
Chyłka po odejściu z korporacji prawniczej "Żelazny & McVay" podjęła się doradztwa prawnego w jednym z boksów Galerii ARKADIA; jej dotychczasowa kariera legła całkowicie w gruzach i tylko w ten sposób mogła utrzymać się jakoś w zawodzie. Ale to nie jedyna porażka cenionej dotychczas adwokat; Joanna zaczęła pogrążać się w nałogu alkoholowym, coraz bardziej tracąc kontrolę nad ilością wypitej gorzały. Popijała codziennie; w przerwach rozpraw sądowych, na ulicy, w parku. Nawet pozbawienie prawa jazdy i obawa przed zakazem wykonywania zawodu nie powstrzymały jej od picia. Zerwała też dotychczasowe kontakty z Zordonem. 

Nie przeszkodziło jej to jednak podjąć się sprawy obrony Roma, podejrzanego o brutalne zabójstwo żony i córki, rzekomo celem wyłudzenia milionowej polisy ubezpieczeniowej. 


No i znowu się zakochałam....
Dla mnie seria z Chyłką jest najlepsza.Po raz trzeci zagłębiłam się w tajemnicze zlecenie świetnej pary adwokatów.Pomysł na książkę bardzo mi się spodobał, szczególnie ciekawe było postawienie po przeciwnych stronach dotychczasowych przeciwników. I za to daję plusa. Kolejny plus za lekką narrację, ciągłą akcję, ciekawych bohaterów. 
Dla mnie w każdej części Chyłka jest najlepsza.Po raz kolejny przekonałam się że, to najlepsza seria jaką czytałam...Po razk kolejny ,przekonałam się że, to cudowna książka.Dla mnie mistrzostwo świata.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście