Magiczne chwile z cudowną pisarką


„Ścigany” Katarzyny Michalak, to chyba pierwsza książka tej autorki, w której stronę mój wzrok spoczął z natychmiastowym zainteresowaniem.

Fabuła skupia się wokół Huberta, który otrzymał zadanie w ramach pracy w specjalnej jednostce uderzeniowej, na usługach Rzeczpospolitej. Mężczyzna nie wiedział jednak, że zostanie zdradzony i wrobiony w morderstwo ogromnego kalibru. Z beznadziejnej sytuacji, krwawiącego z ran postrzałowych, ratuje go Danka, była lekarka, która sama mogłaby się pochwalić, niemałym bagażem negatywnych doświadczeń.


Jak zawsze pani Katarzyna Michalak mnie oczarowała, sama okładka przyciągnęła moją uwagę.
Ma w sobie cząstkę tajemnicy i świetnie oddaje klimatowi jaki jest przedstawiony.
Motyw Huberta który zostaje wrobiony w zabójstwo prezydenta jest niesamowity.
Znajduje schronienie u Danki która próbowała popełnić samobójstwo, ich drogi nieoczekiwanie się krzyżują.I tu oba ich  światy się krzyżują, nawiązuje się przyjaźń a później wielka namiętność.

Najchętniej chciałabym ponownie wziąć do ręki "Ściganego". I ponownie przeżyć te wszystkie emocje, które mi towarzyszyły kiedy go czytałam. Jestem tak ogromnie szczęśliwa, tak wielce usatysfakcjonowana, że trafił w moje ręce.

Cudowna książka,warta przeczytania i przeżycia tych cudownych chwil.Doskonała na wieczory przy świecach i to dobry relaks.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście