Filmowo w czasie Pandemii



Czytanie, czytaniem ale ostatnio postanowiłam  że zacznę oglądać filmy, dawno nie oglądałam nic więc trzeba to nadrobić.

 Cuda z Nieba to film niebędący może arcydziełem, ale za to naprawdę przyjemny i warty obejrzenia. Reżyserowana przez Patricie Riggen produkcja jest oparta na prawdziwych wydarzeniach i opowiada o sympatycznej rodzinie, prowadzącej spokojne życie w Teksasie. Kochająca matka, Christy Beam (w tej roli Jennifer Garner) i pracowity ojciec, Kevin, właściciel kliniki weterynaryjnej (Martin Henderson) wychowują trzy śliczne, zdolne córki, Annę, Abby i Adelynn. Ich idealny świat rozpada się w drobny mak, kiedy Anna zapada na nieuleczalną chorobę układu pokarmowego, powoli wysysającej z niej życie i powodującej niewyobrażalne cierpienie. Rodzina przechodzi przez piekło, najpierw próbując zdiagnozować dziewczynkę, potem szukając dla niej ratunku w surowym, medycznym świecie, a na końcu zabierając do domu i powoli godząc się z jej nieuchronnym losem, przeżywając kryzys wiary i tracąc resztki nadziei. Wszystko zmienia się jednak, gdy dziewczynka ulega wypadkowi, z którego cudem udaje jej się ujść z życiem. Po wypadku w cudowny sposób udaje jej się wrócić do zdrowia i nikt nie wie, dlaczego.

Bardzo poruszyła Mnie ta historia, ogólnie to uwielbiam filmy o chorych dzieciach, a przeważnie takie które się kończą szczęśliwie.Przez cały film miałam ciarki na  plecach i przeżywałam całą historię.Cudowna poruszająca opowieść o walce, o chore dziecko.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście