Światowy Dzień Książki...


Dla każdego miłośnika książek, to chyba najmilszy dzień z całego roku,
dzisiaj obchodzimy Światowy dzień książek.


Pewnie wiecie, że pisze wiersze!!
Może nieraz, czytaliście więc dzisiaj specjalnie dla was 
kilka wierszy o książkach..

Kiedy czytam,

inny świat poznaje.

Z książką nigdy się nie rozstaje.

Książka to część mojego życia,

nie mam nic do ukrycia.

W książkach w dzieciństwie się zakochałam,

od maleńkiego zawsze czytałam.

Zapach książek mnie zachwyca,

widok ich me serce raduje.

Czytam je każdego dnia,

książka wielką wartość dla Mnie ma!

Z książką mój świat pięknieje,

z książką płaczę i się śmieje.

Książka uspokaja mą duszę,

czytać książki zawsze muszę.

Książka to część mego życia,

nie mam nic do ukrycia.

Z książką fajne jest moje życie,

serce się raduje gdy budzę się o świcie.

Bo ja kocham czytać,

o książkach śnić i z książkami przez życie iść.



Pewnie każdy z was, 
o tym dniu pamięta.
Więc niech dziś 
wasze ciała i dusze czytaniem rozkoszują,
piękne historię poznawajcie,
o książki dbajcie!!!!
Książka to przyjaciel,
na dobre i na złe,
jest z nami kiedy nam źle.
Zawsze pod ręką miejmy ją!
Z książką życie piękne jest,
więc czytajcie nie tylko jeden wers..
Dużo historii,
dużo wrażeń nam zapewniają,
nasze umysły rozwijają.


Czytajmy każdego dnia,
bo książka wiedzę ogromną Ma!!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście