Światowy dzień osób niepełnosprawnych

 

Cześć!!


Zbierałam się z tym postem od popołudnia..
Dzisiaj jest Międzynarodowy Dzień Osób Niepełnosprawnych, jak wiecie jeśli czytacie moje posty.
Ja też jestem osobą niepełnosprawną, chciałabym napisać wam o tym jak Ja to widzę..
Otóż urodziłam się z czterokończynowym porażeniem mózgowym,jako dziecko i bardzo ciężko to przechodziłam, winiłam siebie i rodziców za to..że, jestem chora...Gdy rówieśnicy się ze Mnie wyśmiewali i wyzywali.Okres szkolny nie wspominam ze jakimś sentymentem, przeważnie gimnazjum i podstawówka..To był najgorszy czas, w moim  życiu.
Później poszłam do Liceum i to był strzał w dziesiątkę, czas w tej szkole ...Dodał mi skrzydeł, podejście do matury to był szczyt moich marzeń....
A później ...długo nic....Do dnia, kiedy stwierdziłam że, będę pisać..Wcześniej też coś pisałam ale do ,,szuflady" skrzydeł Mi dodała jedna osoba... Uwierzyłam w siebie...
Choć na razie Moje wiersze krążą po moim mieście, bliskich i dalszych znajomych..Lecz wiem  że,kiedyś wydam taki tomik z prawdziwego zdarzenia...
Pewnie większość z Was, pomyśli aa jakieś wypociny pisze...Nie to dla Mnie wielkie wyzwanie, pisanie o Sobie..A Ja wierzę, że kiedyś moje wszystkie marzenia się spełnią...
My osoby niepełnosprawne mamy do tego pełne prawo marzyć ,żyć i spełniać swoje marzenia...Kochać i być kochanym jak wszyscy...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście