Walka teściowej z synową o wszystko

Ona, on i... jego matka

Pammie zachowuje się jak typowa zaborcza matka. Niechęć, jaką żywi do Emily, ukochanej Adama, z każdym dniem rośnie. Pammie wtrąca się w ich życie, psuje romantyczne chwile, a wreszcie – pod pretekstem choroby – wprowadza się do nich.

Stopniowo życie Emily zmienia się w koszmar. Adam zawsze staje po stronie matki, a im bliżej ślubu, tym bardziej oddala się od przyszłej żony. Kiedy Emily odkrywa, że to Pammie znalazła ciało poprzedniej narzeczonej syna, która zmarła w tajemniczych okolicznościach, uświadamia sobie, w jakim niebezpieczeństwie się znalazła...

A jeśli zagrożeniem jest ktoś inny?


Powiem wam, że książka mi się podobała...

Denerwujące czasami była ta zaborczość teściowej, czasami miałam wrażenie a w sumie,

chyba miałam racje była zazdrosna o synową..Bardzo szkoda mi było Emilly, która mimo że,

kochała męża nie miała go tak naprawdę dla siebie..Z biegiem czasu, miłość matki do syna 

stawała się dla jego żony niezrozumiała...

Emilly nie miała wcale żadnego prawa, a jej zdanie wcale się nie liczyło..Bardzo szkoda mi 

było jej bo, strasznie musiała się czuć w swoim związku..

Książka trzyma w napięciu do samego końca...

Po prostu jak dla Mnie kawał dobrej literatury... 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście