Moje przemyślenia

 

Witajcie!!!!

Dawno nie było u Mnie takiego wpisu typowego o Mnie i o Tym co się u Mnie dzieje...

Trochę letnie pierwsze miesiące były dla Mnie niekorzystne...

Lecz nie chce o tym wspominać...

Tak naprawdę czas zacząć nowy etap w moim życiu...

Jestem po dość burzliwym związku, który marnie się skończył...

Lecz staram się pozytywnie patrzeć w przyszłość...


Dużo się nauczyłam i już wiem że, nie warto się angażować...

Nie warto robić sobie zbyt pochopnych nadzieii..

Czym jest teraz moje życie...

Zaczynam jeszcze bardziej skupiać się na sobie, zaczynam doceniać każdy fragment mojego życia...

Chce od nowa kiedyś uwierzyć w miłość...

Kiedy to nastąpi tego nie wiem...

Wciąż liczę że, los się do mnie uśmiechnie...

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście