Podsumownie Lipca

 


W tym miesiącu przeczytałam 13 książek
i przesłuchałam 3 audiobooki


1. A.Sapkowski ,,Miecz przeznaczenia"
 2.A. Sapkowski ,,Król Elfów"
3. A. Sapkowski ,,Czas pogardy"
4.Andrzej Pogożew ,,Ucieczka z Aushwitz"
5. A. Sapkowski ,,Chrzest ognia"
6. A, Sapkowski ,,Wieża Jaskółki"
7. Mariusz Sepioło ,,Himalaistki"
8. Mariola Zaczyńska  ,,Więcej niż siostry"
9. Katarzyna Puzyńska ,,Motylek -przesłuchana w audiobooku"
10. A. Sapkowski ,,Pani jesiora"

                                                   11.Tess Geridson ,,Z zimną krwią"
                                12. K.Puzyńska ,,Trzydziesta pierwsza" audiobook
                                13. K.Puzyńska ,,Z jednym wyjątkiem" audiobook

                                   14.A. Sapkowski ,,Sezon burz"
                                      15.Paweł Cwynar ,,Wysłuchaj,mnie proszę"
                                   16. M, Sawicka ,,Kolorowych snów"

 
I to na tyle najlepszą książką w lipcu była oczywiście seria ,,Wiedźmina " i ,,Kolorowych snów"
Dużo czytam, a to dzięki temu że , w moim życiu też dużo się pozmieniało...
Miałam odskocznię, maleńki zastój czytelniczy w tamtym miesiącu ale, to już minęło trafiam na swoje tory...
A powiem wam książek, audiobooków mam dużo, dużo...I oczywiście dobry czas na czytanie...
                             

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście