Podsumowanie czytelnicze roku 2021

 Witajcie..




Czas na podsumowanie roku 2021...Roku który był, dla Mnie bardzo ciężki..Dużo się wydarzyło , cieszę się że, ten rok dobiega końca i mam nadzieję że, kolejny będzie dla mnie bardziej łaskawszy...

W tym Roku dużo się wydarzyło, znowu zwątpiłam w miłość, znowu zostałam sama ..Zmarła mi kochana przez Mnie bardzo osoba... Na szczęście zdrowie mi dopisało ...

Lecz nie odbyło się bez czytania..Gdyż książki grają w moim życiu jak wiecie bardzo ważną rolę...

W Tym roku przeczytałam 64 książki o różnorodnej tematyce..

Najlepsza książka tego roku  to ,,Saturnin " Jakuba Małeckiego...

Najlepsza Seria ,,Wiedźmin" Andrzeja Sapkowskiego.

Najgorsza książka tego roku ,,Bez śladu" T.French

Najlepsza książka z mojej biblioteczki ,,Dymna"E. Baniewicz

Najgorsza książka z mojej biblioteczki ,,Kirke" M.Miller

Książka którą przeczytałam ale jej nie pamiętam za dobrze ,,Życie Pi"Yann Martel

Książka która mnie zaskoczyła i wstrząsneła ,,27 śmierci Tobey'go Obeda  "Joanna Gierak- Onoszko


Życzę Wam żeby kolejny rok był obfity w dobre lektury..Szczęśliwego nowego roku..

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście