W starym domu budzą się upiory..

 


"Morderstwo nie jest czymś, co można traktować lekkomyślnie" - mówi panna Marple. Gwenda Reed całkowicie się z nią zgadza. Młoda mężatka trafia do domu, w którym w dzieciństwie była świadkiem uduszenia kobiety. Teraz nie wie, czy to nie wytwór jej wyobraźni. Nie wiedział tego również jej ojciec, który zmarł w przekonaniu, że zabił żonę. Gwenda wyjaśnia zagadkę zniknięcia macochy i dopowiada losy ojca. Podróż w mroczną przeszłość wyzwala w bohaterach silne emocje.

Uśpione morderstwo to zakończenie kariery detektywistycznej panny Marple, a także ostatnia powieść Agaty Christie, opublikowana 10 miesięcy po jej śmierci.


Wow...To było coś mocnego, coś co połknęłam bardzo szybko..

,,Uśpione morderstwo" to książka która bardzo Mnie zachwyciła, gdyż uwielbiam motywy domu w książkach...Tutaj dostałam wszystko czego chciałam..Książka zawładnęła Mną niemiłosiernie, a zabójcę znałam od samego początku...Dla Mnie to fenomenalny klasyk i z miłą chęcią przeczytam jeszcze nie jedną książkę tej autorki..

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście