Idealna miłość, nieidealni ludzie

 






Quinn i Graham przysięgali sobie miłość, wierząc, że wspólnie poradzą sobie z wszelkimi przeciwnościami losu. Ma to upamiętniać szkatułka, którą Graham podarował ukochanej w dniu ślubu.
Przez kilka następnych lat wzajemne przyrzeczenia stają się źródłem rozczarowań. W życiu małżonków zaczyna królować rutyna, a marzenia o założeniu rodziny stają się nieosiągalne. Oddalający się od siebie Quinn i Graham zaczynają wątpić w sens swojego związku.
Przyszłość ich małżeństwa kryje się jednak w śladach z przeszłości zamkniętych w szkatułce – pod sekretami, błędami i niedopowiedzeniami...
Historia Quinn i Grahama rozpoczyna się w momencie, gdy oboje rozstają się ze swoimi partnerami. Czy taki los spotka również ich związek?
Colleen Hoover z dobrze znaną czytelniczkom szczerością i wnikliwością opisuje parę pogrążoną w kryzysie. I szuka odpowiedzi na pytanie: czy albo kiedy przestać walczyć o ocalenie małżeństwa, które przecież miało trwać wiecznie?





Uwielbiam zatapiać się w romantyczne historię,nie raz czytając popłynęła mi łezka..
Cudowna historia, która pokazuje że, prawdziwa miłość może wszystko przetrwać..
Temat bezpłodności jest, bardzo trudny dla każdej kobiety, więc tym bardziej skupiłam się na tej książce..
Nie żałuje, że po nią sięgnęłam..Lecz po przeczytaniu, miałam lekki niedosyt..
Wątpliwości jakie dosięgały bohaterów były zrozumiałe.
Dla Mnie to idealny wyciskacz łez.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście