Filmowo-domowo


Hej dobrze że,teraz mam więcej wolnego czasu i nadrabiam zaległości w oglądaniu filmów z moją mamą.
Zawsze razem oglądamy filmy,uwielbiam siedzieć do późna w nocy i oglądać ciekawe filmy.Ostatnio padło na stary film ale ja go oglądałam kilka lat temu ale,nadal go lubię .
Oto jego recenzja
Claire i Michael są szczęśliwym młodym małżeństwem. Oczekują narodzin drugiego dziecka. Mimo to nie są w stanie uniknąć dramatycznych wydarzeń. Claire, molestowana seksualnie przez swojego ginekologa, pozywa go do sądu. Lekarz popełnia samobójstwo.
Tymczasem Claire rodzi pięknego zdrowego synka, a ponieważ jest aktywna zawodowo, chce wynająć niańkę. Po odbyciu kilkudziesięciu rozmów poznaje delikatną i opiekuńczą Peyton. Postanawia ją zatrudnić. Nie wie jeszcze, jakie dramatyczne wydarzenia spowoduje ta decyzja. Jedynym, który nie wierzy w anielskość Peyton jest Solomon, upośledzony umysłowo robotnik, najlepszy przyjaciel małej Emmy.

To jedna z moich ulubionych pozycji filmowych. Z zawsze wspaniałą (moim zdaniem) Rebecą de Mornay. Świetny dramat psychologiczny z dreszczykiem. Ciekawa fabuła przedstawiona w taki sposób, że utrzymuje widza w napięciu do samego końca. Do tego całość...


Gorąco polecam oto zdjęcia z tego filmu,gdyż zwiastunu nie mogłam znaleźć
Gorąco polecam obejrzenie tego filmu!!!:)
.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście