Kolejny wypad do biblioteki i nowe nabytki

Hej ostatnio przez dwa miesiące przez przypadek wpadam do biblioteki i także i dzisiaj był nieplanowany spacerek,ponieważ moja siostra potrzebowała informacje do pracy semestralnej na studia a ja z miłą chęcią wybrałam się z nią.
Oczywiście książki przeczytane oddałam i znalazłam kilka nowych i ciekawych książek chociaż są tylko trzy ale książki nie przeczytane z początku grudnia jeszcze są,a że ich nie pokazywałam oto one!!
Zacznijmy od strony lewej
1.Judi Picoult ,,To co zostało"
2.Michelle Richmond ,,Rok we mgle"
3.Nicholas Sparks ,,Na zakręcie"
4.Barbara Wood,,Klątwa Tęczowego węża"
5.Edwin John Wintle,,Śniadanie z Tiffany"
6.Graham Masterton,,Bonnie Winter"
7.Cathy Glass,,Skrzywdzona"
8.S.King,,Sklepik z marzeniami"
9.S.King,,Ręka mistrza"

Oto moja kolekcja do na pewno końca stycznia jak nie dłużej już od dzisiaj biorę się za solidne czytanie i jestem w trakcie czytania ,,Ręki mistrza"

Także dzisiaj mam nadzieje że,spędzę mile i długi wieczór z książką i ciepłą herbatką a wy jakie macie plany na wieczór?


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jesienna Chandra i wiersze na poprawienie humoru!!!

Cytaty i wiersze

Cytaty o życiu i książkach oczywiście